درب فلزی فرفورژه

درب فلزی فرفورژه

  • 61

درب فرفورژه دو لنگه

( دربهای 2 لنگه فرفورژه ) این نوع از دربهای فلزی بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان به خود اختصاص داده است. ساختمان های جنوبی، ساختمان های کم عرض با توجه به شرایط سازه از این نوع درب استفاده می‌ نمایند. جهت ساخت درب دو لنگه فـرفورژه بایستی دقت کافی داشته باشید. آراستن دربهای دو لنگه با قطعات درب فلزی فرفورژه بسیار رایج شده است. هر چند که در بالا نیز اشاره شد یکی از متداول ترین روش های زیبا کردن دربهای فلزی استفاده از قطعات فرفـورژه بر روی درب است. تقارن در درب دو لنگه موجب زیبا تر شدن قطعات فـرفورژه بر روی درب است.

درب فرفورژه سه لنگه

( درب 3 لنگه فرفورژه ) این نوع از درب پارکینگ که به عنوان درب سه لتی یا درب سه  لنگه بیشتر شناخته می شود در ساختمان هائی که پارکینگ در طبقه همکف قرار دارد و برای باز و بسته کردن دربهای فرفـورژه ورودی پارکینگ فضای کافی وجود ندارد و اجبار دارید که از درب چند بخشی که همان 3 لنگه لولائی است استفاده نمایید .قبل از به روی کار آمدن جک های هیدرولیکی و سیستم های اتوماتیک باز کننده درب از این نوع محصول استفاده میشد.

دربهای فـرفورژه 4 لنگه

در برخی از ساختمان ها که محدودیت فضا دارند و از درب 3 لنگهبه کار می برند. جهت حفظ تقارن درب از نظر تعداد لنگه ها و شکل درب نیاز می باشد که تعداد لنگه ها با هم برابر باشد. ساختمان هائی که پارکینگ به تعداد مناسب ندارند. از این نوع درب ورودی ساختمان بیشترین استفاده را می برند. در جال حاضر هر چند دیگر استفاده از این نوع از دربهای فلزی منسوخ گردیده است. و طرح های جدید ترین از دربهای فرفـورژه دار اتوماتیک جایگزین این گونه درب 4 لنگه شده است.

درب فلزی فرفـورژه ریلی

این نوع از درب فلزی، بیشتر برای اماکنی می باشد که از درب های بزرگ استفاده می‌ نمایند. کارخانه های تولید کننده اصلی که درب وردی بزرگ کارخانه ای دارند به همراه درب ویلا و درب باغ های بزرگ و درب تالار ها از مشتریان پرو پا قرص این گونه از درب های ورودی پارکینگ هستند. برای هر چه زیباتر شدن این گونه از دربها می توان از قطعات فرفـورژه بر روی درب ورودی کار کرد. طرح های ساده و کلاسیک برای کارخانه های بزرگ و طرح های لوکس بر روی درب تالار و درب ویلا اولویت دارند. اکثر شرکت ها دوست دارند بر روی درب پارکینگ خود لوگوی شرکت یا لوگوی کارخانه را اجرا کنند.

درب پارکینگ فرفورژه

همانطور که در بخش انواع درب پارکینگ توضیح دادیم یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان دربهای ورودی ساختمان و درب پارکینگ می باشد. برای اینکه بتوانیم یک درب فلزی پارکینگ را طراحی نماییم به سادگی می‌ توانیم از قطعات فرفـورژه بر روی درب استفاده نماییم. طرح ها و دربهای فرفورژه جدید در حال حاضر کمک زیادی به ساخت دربهای زیبا برای پارکینگ ساختمان کرده است. از قطعات فرفـورژه در اول برای آرایش درب فلزی پارکینگ به کار می رفت. اما در حال حاضر دربهای فـرفورژه خود بعنوان یک درب فلزی کامل دارای شناسنامه می باشند. طی سالیان اخیر چندین درب فلزی فرفورژه جدید طراحی و روانه بازار شده است. تنوع بالا و بها دادن به نیاز های خریداران موجب شده است که دربهای فـرفورژه بعنوان یکی از گزینه های اول بیشتر سازندگان ساختمان ها تبدیل شود.

درب فلزی فرفورژه

دربهای فرفورژه نفر رو

در قسمت درب نفر رو، نقش قطعات فرفورژه غیرقابل انکار می باشد. با قاطعیت می توان بیان نمود که درب نفر روی بیشتر ساختمان ها را دربهای فـرفورژه تشکیل داده است. دربهای نفر با این که کم تر در معرض دید قرار دارند. با توجه به این که مهم ترین درب ورودی ساختمان محسوب می گردد. بیشتر از دیگر بخش های ساختمان نیاز به زیبا سازی دارد. در قسمت طراحی درب فرفـورژه نفر رو اغلب با درب فرفـورژه پارکینگ ست می‌ گردند. مواردی که از دربهای کلاسیک بعنوان درب ماشین رو به کار می رود. درب نفر رو بصورت جداگانه هم کاربرد دارد.

هنگام طراحی درب فلزی فرفورژه نفر رو اغلب رو از شیشه به کار نمی رود. در دربهای نفر رو فرفورژه اغلب بخش پایین درب یک کتیبه شصت سانتی کار می شود. و بالای آن هم با استفاده از قطعات درب فرفـورژه زیبا سازی می شود. درب طرح طاوس (دربهای طرح طاووس)، دربهای فرفورژه طرح سلطنتی، درب فرفورژه طرح فرشته از زیبا ترین و جدید ترین دربهای فرفورژه هستند. بیش از صد طرح برای درب فلزی فرفورژه در سبکهای گوناگون برای دربهای نفر رو فـرفورژه وجود دارد.

درب فرفـورژه حیاط

(درب فرفورژه حیاطی ) درب حیاط ساختمان در بحث حفاظت از منازل نقش بسزایی دارد. در زمان انتخاب دربهای حیاط می توانید با توجه به زیبایی انواع دربهای فلزی فرفـورژه دار از این محصول برای درب حیاط منزلتان استفاده نمایید. نکته ای که در زمان انتخاب درب حیاط بایستی به آن دقت داشته باشید این است که دربهای فرفـورژه حیاط محل عبور کدام افراد هستند. اغلب از درب حیاط تنها افراد منزل عبور نمی نمایند و این درب محل تردد افراد غریبه نیز محسوب می گردد.

بنابراین امنیت درب فـرفورژه حیاط در اولویت قرار دارد و همزمان نیز می توان به بحث زیبا سازی درب حیاط بوسیله قطعات درب فلزی فرفورژه پرداخت. البته درب حیاط و امنیت آن را می توان با دقت بالاتری بررسی نمود. انتخاب درب حیاط برای ساختمان داخلی شهرکی در با درب حیاط یک ویلا متفاوت است. در بعضی از مواقع درب حیاط در حقیقت همان ورودی درب خانه است.

درب فلزی فـرفورژه لابی

در ساختمان دربهای ورودی از حیاط به داخل  ساختمان را درب لابی می گویند. بهترین قطعات درب فلزی فرفورژه جهت طراحی درب فلزی فرفورژه لابی مورد استفاده قرار می گیرد. جدید ترین دربهای فرفـورژه را برای درب لابی طراحی می‌ نمایند. دربهای فرفورژه لابی زیبا ترین قسمت ورودی نفر رو ساختمان است. در این بخش از ساختمان از درب فرفورژه شیشه ای می توان استفاده نمود. انواع مدل دربهای فرفورژه شیشه ای بعنوان درب لابی به کار می رود. در بحث ساخت و رنگ دربهای فرفـورژه لابی حداکثر امنیت به همراه زیبائی رعایت می شود. رنگ این نوع درب فرفورژه سفید طلائی می باشد. درب فرفورژه سفید طلائی جلوه خاصی به ساختمان می‌ دهد. دربهای فرفورژه لاکچری نام دیگر درب فـرفورژه لابی می باشد.

نحوه تولید درب فلزی فرفورژه

تولید درب فرفورژه علاوه بر داشتن مهارت و دقت زیاد، نیاز به ادوات و دستگاه های خاص دارد. در تولید درب فلزی فرفورژه نیاز به داشتن طرحی زیبا می باشد تا بتوان با آن درب زیبا را طراحی و ساخت. در حالتی که طرح خاصی برای درب فرفورژه وجود ندارد می توان با استفاده از تنوع خیلی بالا از قطعات و دربهای طراحی شده، بهترین و نزدیک ترین گزینه را به نمای ساختمان انتخاب نمود. با توجه به این که تمامی مراحل طراحی جوشکاری و رنگ دربهای فـرفورژه در داخل کارخانه حفاظ برتر انجام می گیرد. هیچگونه محدودیتی جهت ساخت دربهای فـرفورژه بزرگ در طول و عرض های متفاوت وجود ندارد.

جهت تولید دربهای فرفورژه همانند دیگر درب های فلزی اول چهار چوب و سپس کلاف کار ساخته می شود. با توجه به این که قطعات دربهای فرفـورژه سایز ها و اندازه های معینی دارند آهنگران تنها می توانند در ابعاد سه متر طرحی مشابه طرح اصلی را بسازند. بنابراین آهنگران با توجه به قطعاتی که دارند بایستی چهار چوب خود را بسازند که در این قسمت اغلب طرح اصلی دچار تغییر خواهد شد. به این معنی که بر اساس سایز های موجود می توانند چهار چوب را بگیرند به این نوع از دربها دربهای فرفـورژه بازاری یا دربهای فـرفورژه ارزان می گویند.

روال تولید در گروه های صنعتی

در گروه های صنعتی ساخت و تولید دربهای فرفورژه بر اساس روال عادی می باشد. ابتدا چهار چوب بدون هیچ مشکلی بر اساس اندازه خریدار ساخته می شود. و سپس قطعات با توجه به سایز درب بر اساس نمونه اصلی داخل چهار چوب چیده و جوشکاری می گردد. کارخانه های تولید کننده درب فلزی فرفورژه با توجه به در اختیار داشتن تجهیزات و کوره های حالت دهنده قادر می باشند. که بر اساس نیاز بدون هیچگونه تغییری در درب فلزی فرفورژه و طرح اصلی، قطعات را ساخته و در محل و بر اساس نقشه اصلی جا گذاری می‌ نمایند. این نوع از ساخت دربهای فرفورژه شکوه و عظمت را در ساختمان تداعی می نماید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید




  • تاریخ ارسال : سه شنبه 22 فروردين 1402 ساعت: 13:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 36
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 12
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 39
            بازدید ماه بازدید ماه : 478
            بازدید سال بازدید سال : 3271
            بازدید کلی بازدید کلی : 23744

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.222.80.175
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف